رهپویان هدایت: بهائیان در مواجهه با افرادی که آشنایی با طریقه تشکیلاتی و جاسوسانه آن ها ندارند به لفاظی های به ظاهر روشن فکر مآبانه روی می آورند و برای نمونه می گویند: «تعلیم چهارم حضرت بها آن‌که دین باید مطابق علم باشد زیرا خدا عقل به انسان داده تا حقایق اشیاء را تحقیق نماید. اگر مسائل دینیه مخالف عقل و علم باشد وهم است، زیرا مقابل علم جهل است و اگر بگوئیم دین ضدّ عقل است، مقصود این است که دین جهل است».(عباس افندی، خطابات، لانگنهاین آلمان غربی: لجنه‌ی ملّی نشر آثار امری به زبان‌های فارسی و عربی، 127 بدیع، ج 2، ص 147)

این لفاظی های بهائیان درحالی است که بر اساس همین مبنا فرقه ضاله بهائیت از اساس انحرافی و ضد عقل محسوب می گردد چراکه نوشته های سرکردگان این فرقه ضاله مملو از امور ضدعلمی و خرد ستیز می باشد. جدای از  ایرادات و اشکالات ادبی نوشته های سردمداران این فرقه که خود مهر بطلانی بر ادعاهای آن ها می باشد و بررسی آن مجال دیگری می طلبد مباحثی که در زمینه های مختلف اعم از تاریخی، تجربی و . نوشته اند نیز مملو از غلط و در تضاد مستقیم با عقل می باشد.

مصادیق زیای برای آنچه که عنوان شد وجود دارد که برای نمونه به یکی دیگر از آن اشاره می گردد. بها در لوحی به نام حکمت که اوج بی خردی و جهل وی نسبت به امور معقول و تاریخی را نشان می دهد می نویسد: ابیدقلیس فیلسوف معروف هم عصر حضرت داوود بوده است و فیثاغورث هم عصر با سلیمان و از معدن نبوت حکمت را فراگرفت.

طبق هیچ یک از منابع تاریخ فلسفه مانند تاریخ کاپسلتون، ویل دورانت، مگی و . نوشته بها درست نیست و اتفاقا از حیث تاریخی کاملا غلط می باشد. بها بدون هیچ توجیه و سند علمی ادعا کرده است این دو فیلسوف با دو پیامبر الهی مذکور همزمان بوده اند درحالی که جمیع منابع و شواهد غلط بودن آن را نشان می دهند که با این وصف نوشته خدای خودخوانده بهائیان به دلیل تعارض با ادله علمی باطل است. اگربهائیان در ادعای خود یعنی برگزیدن نظر علم در تضاد با دین کوچکترین صدقی دارند اعتراف کنند سردمدارشان خطا رفته و از این رو بر باطل بوده است.

توجه به این مسئله خالی از لطف نیست که جدای از تعارض این نوشته بها با تاریخ از حیث محتوایی نیز قرابتی بین این دو پیامبر الهی با دو فیلسوف گفته شده مشاهده نمی گردد. منابع تاریخ فلسفه همگی اذعان کرده اند که فیثاغورث به آئین ارفه ای بوده که جزو ادیان سری محسوب می شده و همچنین وی قائل به تناسخ بوده است درحالی که تناسخ در ادیان ابراهیمی جایگاهی ندارد و امری باطل محسوب می گردد. بررسی آراء فیثاغورث، زمان زندگی و جغرافیای محل ست وی همگی فاصله زیادی با حضرت سلیمان نبی داشته است و جز در بافته های بها چنین مطلبی مسبوق به سابقه نمی باشد.

در مجموع امروزه با این حجم از اغلاط و اشتباهات علمی سردمداران فرقه ضاله بهائیت جایی برای لفاظی های مهره های این تشکیلات جاسوسی باقی نمی ماند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : نوشته ,بوده ,تاریخ ,فرقه ,گردد ,منابع ,فرقه ضاله ,پیامبر الهی ,تاریخ فلسفه ,ضاله بهائیت ,برای نمونه ,منابع تاریخ فلسفه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قیمت نصب ایزوگام سایت علوم تربیتی نورحق طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) دانلود رایگان سئو خارجی یا off-page seo چیست؟ دریافت آخرین نسخه ربات کلش اف کلنز فروش ورق اهن شيرواني رنگي گالوانيزه کرکره اي سياه ميل و ميليمت